Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Tuesday, June 27, 2006

To be, or not to be.....??




Hmm.. Dah 2 minggu tak update ape2 post kat sini.. Busy lah.. Last week, seminggu tak masuk ofis. Sebab attend 1 interview kat Perak... Result?? Hmm- Tatau ar.. Tak mengharap pun........

Ekceli, minggu ni minggu last aku kat tempat keje ni. Semalam dah hantar notis resign pun.. So nyer, start minggu depan aku boleh 'memalas-malas'kan diri selama seminggu kat umah. Aku resign sebab nak further study. Register 9 Julai nih.. Entah la... Nak menghabiskan sisa-sisa seminggu terakhir nih cukup MEMUALKAN! Bukan aku dah bertukar jadi Eksen Kamen.. Bukan! Bukan!.... Cumanye, gelagat Bos aku tu yang buat aku jadi MENYAMPAH!!!! Eeeerghhh!!! Lantakkan ajer! Asalkan start next week, aku dah tak nampak muka dia... Hohohoho!!

Hmm, banyak nyer keje nak buat.... Sumer nak kena settle before aku berambus! Eleh.. baik sangat pun. Blah jer ar.. Kan senang? Tapi nyer, hmmm....

Hmm, last week masa aku pegi interview kat U tu banyak benda-benda baru yang aku jumper.. And aku semakin tau yang aku nih memang independent orang nyer! Hahaha!! Eippp! Serius, aper..

Tatau ar nak update ape lagik.. Cumanyer, yang pasti lepas ni aku akan semakin jarang nak update blog. Sebab nyer, tatau bile ada kesempatan nak update lagik.. Oklah, semoga perjalanan idop aku yang mendatang ni akan menjanjikan SESUATU untuk masa depan aku... Insya Allah...






~rindulah kat awak!! *sigh*....~






*********************************************************************************************

I'm just surfing on my Friendster account, then sengaja ngengada tgk kat Horoscopes tu... Cuba lihat sape yang kena............!!

#################################################
The Bottom Line
Instead of going in a new direction, continue on this track and finish the journey.

In Detail
All sorts of bright and shiny things will attract your eye, but all they offer is a bit of flash -- there is absolutely no substance behind any of it. Stick to the things you are already familiar with, stay on the course you've been taking, and keep close to the people who tell you the truth -- even when you don't like hearing it. New directions are for people who don't know where they are going. You're doing things the right way, so keep doing them."

######################################################

Wuuuuhhhuuuu!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Title