Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Wednesday, May 10, 2006

Kisah Di Sekeliling Aku....(for the time being)~



Pagi ni aku datang keje dengan mood yang biasa2 jek.. Tatau ar, sehari- dua kebelakangan ni aku rasa macam xseronok je ngan life aku sekarang. Rasa banyak benda2 serabut yang ada melingkari perjalanan idop aku neh! And aku rasa, sejak kebelakangan ni aku dah ber'tukar' menjadi seseorang yang bukan aku.. Aku rasa aku semakin MEMBOSANKAN! Oh, no....!!!

Ahad lepas aku keluar dengan 'someone'... Someone yang pernah jadi 'KESILAPAN TERBESAR' dalam idop aku. Ekceli, dah 2 tahun aku xjumpa dia. Well, he's changed a lot! SEMAKIN TUA! (huhuhuhhu!) dan juga SEMAKIN KAYA (bluwekk!!).. Ntah la, macam mana lak boleh 'terlembut' ati nih nak jumpa dia, walaupun sebenarnya aku xpandang lansong muka dia sepanjang masa. Ntah la, rasa muak+mual+geli+loya= menyampah sangat2 kat dia sekarang.. Ini bukan soal dendam atau amarah yang terpendam.... Tapi....- Ntahla.. Mungkin aku pernah meletakkan satu pengharapan pada dia, so then bila aku dikeciwakkan oleh makhluk nih, aku terus berubah secara drastik. Dan aku rasa dia penyumbang terbesar dalam pembentukan peribadi aku sekarang.. Aku dah jadi sangat2 KERAS HATI, DEGIL, dan TAK MUDAH MESRA.. Tak macam dulu.. Tatau ar...----

Tapi nya, per'jumpaan' aku ngan dia kali ni, atas bersebab.. Dia ada offer aku satu benda. Yang aku rasa, memang xde rugi nye pun untuk aku. Cumanya, aku masih dalam dilema untuk setuju atau tidak, sebab keputusan ni aku xleh buat sorang2.. At least aku kena tanya pendapat family members aku jugak. So, masalahnye sekarang, aku xleh bagitau family aku since family aku sangat2 anti pada dia.......... *sigh* Aku xmo membelakangkan family aku, tapi dalam masa yang sama, aku rasa offer tu agak 'menguntungkan' aku... Ntah ar.. Maybe aku kena amik masa gak nak setuju, kot.....

Sudah2 la pasal 'dia'.. Tak best! Hmm.. 28 Mei ni sorang kenalan aku masa belajar dulu nak kawen.. Huhuhu! So nyer, aku & member2 nak pi ramai2 kenduri dia kat Perak. Which part tu macam tak berapa nak sure la pulak. Hehehe! Then, sorang lagi best fren aku nak kawen gak, tapi area bulan 8. Kat Perak gak, cuma nya yang ni kat Lumut. Masa dia tunang aku pegi ngan Pa'e je. Huhuhu.. Seakan-akan dah jadi trend plak sekarang ni. Semua orang nak kawen awal.. Aku? Huh, aku calon pon xde.. Hak! Hak! Hak! Macam sedey jek bunyi tuh.. Tapi, tidak-lah. Aku ni macam 'tak layak' lagi je nak ada family sendiri.. Jadi ape plak anak orang tu nanti. Cheh! Apetah lagi nak jadi menantu yang baik.. Anak Hantu ok la kot.. Hehehehe! So nyer, kawan2.. Tak yah la tanya bila turn aku nak kawen plak, ye??? =p

Tapi kan, kekadang jeles gak dengar kalo member citer dorang ngan bf memasing.. Macam happy jek.. Tapi, aku rasa aku tak boleh nak ada komitmen macam dorang. Aku ni tak penyabar, asik nak ikut kepala sendiri jek.. So nyer, tak yah la ngengada nak jadi macam orang lain tu, sebab aku sendiri memang xleh nak jadi macam tu..Kan? Kan? Kan??

Hmm, oklah, macam banyak je merapu kali nih..Dah la tu.. End-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Title