Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Tuesday, May 16, 2006

Dalam Aku, Ada Kamu....



Dia jahat, degil.. Kekadang menyakitkan hati-jiwa-minda yang melayan..Terkadang menyesakkan perasaan.

Kadangkala sifat-nya terlalu tulus menyatakan apa yang dia rasakan. Tanpa memikirkan perasaan sesiapa pun yang mendengar.

Buntu. Aku keliru. Terkadang seperti masih mencari kebenaran yang diperkatakan. Yang dibincangkan.

Dia adalah D-I-A. Takkan pernah cuba menjadi yang lain. Huh!

Tapi..... Itu lebih baik. Lebih baik dari sifat hipokrit yang cuba menyenangkan-hati dan jiwa. Kononnya.

Mungkin. Itu juga sebabnya. Dalam 'aku' sering ada 'dia'. Biarpun beribu luka yang ada...................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Title