Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Wednesday, May 17, 2006

...Pagi Yang 'Suck-It'.....



Satu lagi luka baru. Sakit. Sakit sangat.

Tapi.................................................................??

Sampai bila????

Ntah.

Kenapa ye?

Sebab...

Sebab.....

Sebab aku bodoh!



#######################################

Pepagi tadi aku dah buat perangai kurang ajar ngan mak.. Dowh!! Derhaka nye aku ni.. Arggghhh!! Bukan ape, sebabnyer kecik jer. Apidin jatuh kan pintu almari-yang-memang-cam-gampang tuh! Then pintu tu jatuh atas remote control Astro.. Berderai ar.. Apelagi...... Haih!!!!! Mak start ar bingit2 tanya sape yang tengok tv malam tadi. Pastu bebel2. Padahal dia memang tau aku yang tengok tv kat belakang malam tadi. bila aku kata aku yang tengok, dia terus bebel2 lagi.. Kata remote tu susah nak carik la, dah banyak kali ganti lah.. Ape la**au ar!... Arrrgggghhh!! Dah la frekuensi aku pagi nih agak tak best sikit, terus ar aku melawan. Aku kata aku leh ganti mende kecik cenggitu, xyah nak bising!... Then, aku masuk bilik, aku hempas pintu kuat2... DAMN!!!!!!!!! Aku memang kurang ajar!!
Makkkkk.... Mintak maaf.. Bukan niat nak buat macam tu, cuma nye pagi ni mood orang tengah tak baik........... ='(

Then, sebelum keluar tu aku breakfast dulu. Minum air jek. Mak dah slow sikit. Tu ar dia mak aku ni pun, kalo dia marah, then aku melawan, pastu dia mesti terus cool sendiri.. Seolah-olah, kalo aku melawan tu, menunjukkan yang aku tak salah. Huh! Tak paham ar. Sepanjang jalan pi keje tadi aku nangih.... Tatau ar, sensitif sangat aku pagi nih.. Bukan aku tak pernah cuba nak elak dari melawan cakap mak, tapi kekadang keaadaan tu kat luar kawalan fikiran aku.. Tatau nak mintak tolong kat sape.. Camne ni??

Aku tengah SERABUT sekarang (harinih!). Maybe itu sebab aku rasa aku sekarang ni semakin membosankan, kot. Aku ni jenis tak reti nak bercerita, nak share dengan kengkawan aku melalui kata2. Kalo aku nak bercerita, mesti dia sampai separuh jalan jek. Takkan settle punya lah. Ntah ar, pada kengkawan, sorry la kalo kehadiran aku dalam hidup korang tak seperti yang korang harapkan. Sebab aku rasa, diri aku sendiri semakin jauh dari ape yang aku harapkan................................. End-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Title