Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Monday, May 22, 2006

Aku dan Sesuatu... ??


Pelangi Petang - Sudirman

Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku
Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...
Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini
Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua...
Laju je dah masuk minggu terakhir dalam Mei.. Ntah ar, rasa xde pengisian lah hidop skang nih.. Maybe (memang pasti!) sebab aku selalu lupakan Dia.. So nyer, Dia pun melupakan aku......... Apa nak jadi dgn aku nih??!!!
Dear Ms. 'Pelangi' a.k.a Kamben, sorry x datang kenduri your sis.. Ada problem last2 minute.. Sangat tak guna lah, saya ni, kan??

1 Comments:

  • At 9:46 AM, Blogger *kamben mereng* said…

    erm no wonder la me cari2 u takder...takper maybe next time kiter leh jumper kan..

     

Post a Comment

<< Home

 
Title