Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Wednesday, June 14, 2006

~ Duit, duit.. Di mana Kau, Duit??? ~



Huh!! Tensen la sehari-dua nih... Tatau ar, rasa serabut sangat2..................!!!


Senin lepas aku dapat surat dari satu U kat Utara Semenanjung nih. Ada Edu-Camp 3 hari yang bertujuan untuk meng'interview' semua bakal student. Yang pelik nyer, aku xde plak apply U tu. Bila aku call, pegawai tu just kata "Maybe u r the lucky one.." -hohoho!! Boleh ek, cenggitu?? Lantak ar.. Lagipun, bila aku tanya kengkawan, dorang kata tak salah kalo just pegi & makan angin 2-3 hari kat sana.. Hmm.. Yang pening nyer skang, xkan aku nak apply cuti sampai 3 hari??? Tau-tau jek la, rekod kedtgan aku kat opis nih.. *sigh!* Tapi, aku rasa as long as aku isi form tu, bos aku xde hal nak approve kan. Cuma, tu lah.. bape plak balance cuti nyer nanti.. Semalam (Selasa), aku dapat surat dari poli plak.. Adehla.. Konvo 7 Ogos nih.. Hari Senin tu.. Pastu, xkan nak apply cuti Senin tu jek, kan? Kelantan bukannye dekat...... Sempat la nak sengal2 pinggang kat atas bas tuh! So, paling2 nak apply 2 hari.. Abih, kang cuti raya camner?? Cuti2 yang tak tersenarai lagik, camner plak? Hmmm... Pening! Pening!!!

Then, skang tengah pening mana nak carik duit nak membayar segala perbelanjaan2 yang terlibat dalam kedua2 perkara di atas... Argghhhh!!! Biar lah... Sampai masa kang datang la segala 'dana2' tak rasmi tu nanti... Hopefully... =( Then, aku check gak permohonan aku nak study out-campus tu.. Alhamdulillah! Dah confirm dapat.. Tapi, kuliah start bulan Disember.. Hmmm....sempat la tu nak kumpul duit.... Lalalalalala~~~

So nyer, disebabkan aku xmo pening2 kepala nak pikir sumer problem2 tu, aku dah booking tiket nak tgk citer yang dah 'berabuk' kat cinema tuh! Tak kisah.. Janji aku dapat tgk gak.. Hohoho! Jgn pelik! Aku memang akan berduit kalo nak tgk movie, okeh??? Ala, lagipun arinih ari Rabu.. 30% diskaun... Huhuhuhu!!!

Ntah la, kepala aku dah tingtong la, Ms. Kamben! (Eleh, macam ko yang suruh aku update.. kan?kan?) Esok2 aku update lah lagik.. Update dalam keadaan yang cenggini pun merapu-meraban abih jek... Stop!-

2 Comments:

  • At 9:08 AM, Blogger *kamben mereng* said…

    huhuhuuhuh yes akhirnyer hapdet gak ko....hihiihkonvo eh....aku pun...aku punyer 15 ogos...

     
  • At 10:09 AM, Blogger -PrinCess oF PiscEs- said…

    itula sapal..... adehla, maz.. Nak akak ko jadi akak aku leh tak...?? nak kasut pree gak... hohhohoho!!!

     

Post a Comment

<< Home

 
Title