Semua Tentang Aku

.....aku hanya insan biasa yang cuba menjalani kehidupan luar biasa, demi memenuhi kehendak entah siapa.....

Wednesday, July 11, 2007

Saya Kembali!!! =)




Welcome back to my-goodself!!! Ahaha.. Giler arh.. Dah setahun lebey aku tak menghapdet 'buah ati' ku yang satu nih... Hmm, sangat lah sibuk dengan segala macam aktiviti dan perjalanan idop sendiri untuk setahun yang lepas.. But now, I'm so proud to tell that I'm back!!!!!

Well, setahun tu bukannye sekejap.... Terlalu-lalu banyak kejadian & perkara-perkara penting yang terjadi dalam idop.. Setiap satunye memberi makne untok diri aku senirik. Itu yang pasti. Ada yang best, hampeh... tak kurang jugak yang menyayat ati... Uhuhuhuk!!



Entahla, yang pasti idop aku sekarang semakin baik..Semakin maju dalam setiap erti kata yang sepatotnye...Harap-harapnya Dia semakin memudahkan lagi jalan idop aku yang kat 'depan' nih... -yang aku senirik tak pasti ke mana arah & tujuannya...



Anyway, untuk entry kali nih adalah untuk aku meng'hapdet' segala macam yang ada kaitan dengan diri aku... Uhuhu.. Eip, this is http://AKUSENDIRI.blogspot.com, kan?? Tak reti-reti lagik ke what's the contain should be???... Ahahaha...


Okeh, let's start!!


AKTVITI
-Sekarang aku bukan lah seorang student lagik..macam yang aku cakap, tempoh waktu setahun tu cukup lah panjang & banyak sangat 'benda' yang jadik dalam idop aku..So, sekarang aku dah keje dalam bidang 'Property Management/Real Estate'.. Ahhaha! Giler kan? Belajar nak buat bangunan, keje plak bahagian pengurusan...Sangat tak sesuai!!! ;-p So far, aku mengaku yang aku memang tak boleh nak cope dengan keje aku sekarang. Sangat-tak-sesuai-untuk-jiwa-aku! Tapi, I'm struggling to cope-up... I have to.. Aku taknak alasan tu menjadikan aku seorang yang dipandang tak-bertanggungjawab pulak... *sigh!*


CHENTA
-Hmm.. 'Awak' is not longer mine... He's found another 'chicaz' that i think were soooo much better than me..(?)-or suit him better than me...(?) Uhuhu.. Takpela, maybe we were not-so-belongs-together kot.. But I can't deny that I'm almost went crazy masa memula broke-up with him.. Mana tak nye, he did it TWICE!! Arrrghhh! Sangat saket ati-marah-sedih-kecewa dengan dia.. Tapi, aku cuba untuk paham-kerja-Tuhan.. Mungkin Dia nak aku 'keluar' dari ruang 'selesa' aku...Who knows, right? Dan buat masa sekarang, aku dah 'dijumpakan' with someone yang so much different with him..Tapi, dengan dia nih pun aku taktau nak kata ape lagi.. Too soon, & we both think that we are not ready for the 'real commitment' YET... Takpelah, just wait & see...Okeh?? *Gudlak to me*



MASA DEPAN....?
-So far, planning aku tak banyak sangat.. Aku malas nak merancang kalo aku sendiri rasa yang aku takleh nak manage planning aku tu nanti.. Cuma, aku SANGAT-SANGAT berharap untuk memperbaiki kualiti idop & jugak kualiti kerja aku.. Aku nak jadi SO MUCH BETTER than what I am right now, ok?
# nak sambung Degree dalam Civil Engineering (part-time for sure)..
# nak amik short-course (or at least basic knowledge-formal) dalam Property Management
# nak improve English aku.. Muahaha! Malu seyh, english aku macam hampeh jek!
# nak kumpul harta.....



Hmm... Itu sajelah 'hapdet' untuk entry kali nih.. Sekarang nih pon dah pukul 4.47 am.. Giler ar, macam x keje jek esok.... Till then, buhbye....!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Title